ipt@ipt.com.pl
+48 71 719 30 00
  • pl
  • en
spełnienie obowiązku informacyjnego

Spełnienie obowiązku informacyjnego

Zgodnie z nowymi przepisami Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych, czyli RODO, każdy przedsiębiorca, który posiada dane osobowe czy to swoich pracowników, czy też klientów jest ich administratorem i musi dopełnić pewnych obowiązków, w tym tzw. obowiązku informacyjnego.

Continue reading
telefoniczna obsługa klienta

ABC dobrej kampanii call center

Bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem daje możliwość uzyskania lepszych konwersji – przede wszystkim zwiększa ich liczbę. Dlatego call center często wykorzystywane jest przy różnego rodzaju kampaniach prowadzonych przez działy sprzedaży wielu firm. Jak zrealizować kampanię call center, aby przyniosła maksimum korzyści? Podpowiadamy, opierając się na naszym doświadczeniu.

Continue reading
outsourcing usług call center

ABC dobrego telemarketera

Do cech dobrego telemarketera zaliczyć należy nie tylko profesjonalizm, czyli dobrą znajomość oferowanych produktów lub usług czy umiejętność zaproponowania rozwiązania problemu klienta, ale także wysoką kulturę osobistą. Call center zapewniające obsługę klientów – zarówno infolinia sprzedażowa, jak i ta mająca za zadanie udzielanie klientom informacji – stanowi swoistą wizytówkę firmy, dlatego wysoka jakość obsługi ma

Continue reading
kanały komunikacji z klientem

Kanały komunikacji z klientem

W IPTCC doskonale wiemy, że naciskanie na potencjalnego klienta przyniesie efekt odwrotny do zamierzonego, dlatego starannie dobieramy zarówno narzędzia, jak i profile osób, z którymi nawiązujemy kontakt. Istotne jest także to, czy kontakt nawiązywany w imieniu konkretnej marki jest odpowiedzią na zainteresowanie klienta wyrażone w sposób czynny – np. poprzez pozostawienie wiadomości na czacie 

Continue reading

Telefoniczna obsługa klienta w kontekście RODO

Telefoniczna obsługa klienta to usługa, bez której trudno wyobrazić sobie dziś działanie jakiejkolwiek firmy. Choć w przeszłości praktyki call center mogły pozostawiać wiele do życzenia, dziś rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej. W umysłach wielu osób zakorzeniły się negatywne opinie o usługach call center, lecz sama branża pokazuje jak bardzo istotna jest jej obecność na rynku.

Continue reading
outsourcing w firmie

Outsourcing usług komunikacyjnych w firmie

Outsourcing, czyli korzystanie z usług zewnętrznych firm i zlecanie im opieki nad konkretnym sektorem przedsiębiorstwa to rozwiązanie, którym dziś podąża coraz więcej przedsiębiorców. Na czym polega, jak odnosi się do samych usług komunikacyjnych i czy jest faktycznie opcją najbardziej opłacalną?

Continue reading