O nas
WIZJA
Inspiracją IPT Call Center są potrzeby naszych Partnerów.
Potencjał i innowacyjność otoczenia to motor naszego rozwoju.
Trwałe, wielokanałowe i efektywne mosty komunikacyjne to nasza specjalność.
MISJA
Istotą działalności IPT Call Center jest dostarczanie kompleksowych, unikalnych i innowacyjnych rozwiązań call contact center.
Partnerskie relacje opieramy o zaufanie, wiarygodność i profesjonalizm w stosunku do naszego otoczenia społecznego i biznesowego.
Tworzymy indywidualne i skuteczne modele marketingowe w oparciu o nasze doświadczenia wpierając rozwój naszych Partnerów.
Mamy czym się chwalić
W ostatnim roku nawiązaliśmy kontakt z ponad 878 tys. klientów.
Wykonaliśmy 5 561 232 połączenia, z łącznym czasem rozmów ponad 452 913 godzin co oznacza, że rozmawialiśmy ponad pół wieku.
W tym czasie odebraliśmy 128 290 połączeń o łącznym czasie rozmów ponad 5 014 godzin.
Ilość wydrukowanych i przekazanych przez nas dokumentów przekracza
12 300 szt., jednocześnie łączna liczba wysłanych listów elektronicznych to ponad 113 000 sztuk!
„Spółka IPT należycie wywiązywała się z powierzonych zadań skutecznie wspierając cele sprzedażowe Santander Consumer Bank”

Dyrektor Departamentu Marketingu, Santander Consumer Bank S. A.
“Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć. Trener przekazywał wiedzę w przystępny sposób posiłkując się realnymi przykładami z życia biznesu, kładąc szczególny nacisk na trening umiejętności (…) Cykl szkoleń przeprowadzony w formie warsztatów został bardzo wysoko oceniony przez uczestników”

Pełnomocnik Zarządu ds. Persolnalnych, TIM S. A.
“Polkomtel S.A. oświadcza, że IPT Call Center Sp. z o. o. wykonuje swoje usługi z należytą starannością, zgodnie ze standardami jakościowymi oraz oczekiwaniami naszych Klientów. Polkomtel S.A. wysoko ocenia doświadczenie oraz zaangażowanie firmy IPT Call Center Sp. z o.o. w realizację powierzonych zadań”

Regionalny Kierownik ds. Telemarketingu i Elektronicznych Kanałów Sprzedaży, Polkomtel S.A.
„Na podstawie dotychczasowej współpracy możemy potwierdzić bardzo wysoki poziom świadczonych usług oraz ogromne zaangażowanie w zrealizowany projekt szkoleniowy. Polecamy IPT Call Center Sp. Z o. o. wszystkim tym, którzy chcą inwestować w profesjonalny poziom swojej kadry.”

Pełnomocnik Zarządu, Koncept Sp. z o. o.
“Dotychczasowy wysoki poziom świadczenia usług przez IPT Call Center pozwala na wystawienie obiektywnej rekomendacji całemu zespołowi”

“Chcemy podkreślić w tym kontekście, że efekty działań naszych Partnerów są zgodne z naszymi oczekiwaniami i spełniają stawiane im wymagania. Usługi realizowane są z należytą starannością, przy pełnej dbałości o ciągłość procesów biznesowych. Nasz dostawca elastycznie reaguje na potrzeby SCM, spełniając nasze oczekiwania, przy stałym dążeniu dla uzyskania najwyższych standardów jakości. Trzeba zwrócić uwagę na profesjonalizm i zaangażowanie w powierzone zadania oraz skuteczność Grupy IPT we wdrażaniu nowych rozwiązań.”

Koordynator Obsługi Klienta Leasingowego, Santander Consumer Multirent Sp. z o. o.
“Usługi świadczone przez IPT Call Center Sp. z o. o. stanowią dla nas niezbędne wsparcie w realizacji naszej strategii sprzedażowo-marketingowej. Kluczową zaletą tej współpracy jest indywidualne podejście tego call center, opierające się na jego bogatym doświadczeniu oraz skłonności ich zespołu do poszukiwania najlepszych roziązań dopasowanych do naszym potrzeb. Usługi te są również wspierane umiejętnym zarządzaniem zasobami baz danych znajdujących się w dyspozycji IPT. Śmiało mogę zarekomendować IPT Call Center sp. z o. o. jako profesjonalnego i godnego polecenia Partnera w biznesie.”

Wiceprezes Zarządu, RKB Sp. z o. o.
“Zaświadczamy, że IPT CC posiada odpowiednie doświadczenie oraz zasoby sprzętowe i systemowe do realizacji projektów telemarketingowych. Potwierdzamy, że realizowane przez IPT CC usługi call/contact center wykonywane były należycie, z zachowaniem najwyższych standardów z wysoką dbałością o cele Netia S.A.”

Kierownik Kanału Home Working Telesales, Netia S. A.
“Zauważamy w związku z współpracą z IPT Call Center poprawę naszej efektywności – zwiększoną liczbę wizyt Pacjentów oraz możliwość lepszego zarządzania naszymi zasobami. Usługi świadczone przez IPT Call Center wykonywane są należycie z zachowaniem najwyższych standardów (…) oraz z wysoką dbałością o bezpieczeństwo powierzonych danych.”

Dyrektor, NZOZ Medicus Dolnośląskie Centrum Laryngologii
“Usługa wykonywana jest w sposób profesjonalny z udziałem dedykowanych i doświadczonych w tym zakresie konsultantów telefonicznych oraz kompetentnych Managerów i Trenerów sprzedaży. Fachowe podejście przekłada się na satysfakcjonujące nas wyniki sprzedażowe, dzięki którym realizujemy swoje cele biznesowe.”

Dyrektor Sprzedaży Publikacji Drukowanych, LexisNexis Polska Sp. z o. o.
“W okresie współpracy, która rozpoczęła się od stycznia 2013 r. IPT dało się poznać jako Zleceniobiorca kompetentny, elastyczny oraz efektywny i w pełni dopasowujący się do naszych potrzeb oraz oczekiwań. (…) Zawsze fundamentem kooperacji z tym call center jest rzetelność, fachowość, które połączone są z zaangażowaniem oraz zapewnieniem odpowiedniej jakości.”

Prezes Zarządu, Inżynieria Personalna Sp. z o. o.