Pakiety
Szukasz sposobu na rozwój swojej firmy? Zastanawiasz się czy call center jest w stanie w tym pomóc? Zadajesz sobie pytania podobne do poniższych?

- Czy wykorzystanie zewnętrznego call center to rozwiązanie dla mojej firmy?
- Na ile, w przypadku mojego produktu, usługi lub akcji, jaką chciałbym prowadzić, narzędzia call center okażą się skuteczne?
- Czy warto inwestować czas i pieniądze w usługi telemarketingowe?
W odpowiedzi na nie pomogą Ci przygotowane pakiety usług:
- Dowiesz się jak rynek – Twoi potencjalni klienci reagują na Twój produkt lub usługę.
- Możesz zaledwie w trakcie 1 miesiąca przetestować CC jako kolejny kanał dystrybucji swoich produktów/usług.
- Masz możliwość sprawdzenia różnych kanałów komunikacji z Klientem. Poza kontaktem telefonicznym obsługujemy korespondencję pocztową, również papierową, wysyłki towarów, realizujemy kampanie sms’owe, a także obsłużymy chat internetowy na Twojej stronie www. Zrealizujemy również dla Ciebie kampanię AdWords.
- Zweryfikujesz i potwierdzisz słuszność w wyborze call center jako sojusznika w rozwoju swojej firmy.
- Dobierzemy kanały komunikacji oraz proces obsługi Twoich potencjalnych Klientów tak, aby pozyskać ich największą, najbardziej wartościową grupę, która pozostanie z Tobą jak najdłużej .
-
Pakiet BIZNES
- obsłużenie bazy danych wybranych firm - minimum 4 000 rekordów
- udostępnienie rekordów B2B z zasobów IPT Call Center, sprofilowanych według Twoich potrzeb i zaktualizowanych
- pokrycie kosztów połączeń telekomunikacyjnych
- brak opłaty za wdrożenie projektu
- przygotowanie scenariusza rozmowy
- na życzenie wysyłka korespondencji e-mail z ofertą lub materiałami marketingowymi
- otrzymanie wszelkich raportów uzgodnionych przed uruchomieniem projektu
- możliwość przesłuchiwania i otrzymania nagrań rozmów prowadzonych w Twoim imieniu
- opiekę doświadczonego Menedżera, który dobierze dedykowane dla Ciebie rozwiązania
- wsparcie prawne: pozyskiwanie zgód na przetwarzanie danych osobowych oraz zgód marketingowych, a także spełnienie obowiązku informacyjnego RODO
- preferencyjne stawki naszego wynagrodzenia po zakończeniu testu - szczególnie w wypadkach kiedy zdecydujesz się na zwiększenie ilości stanowisk!
- 14 000 zł netto
- Zamów teraz!
-
Pakiet KONSUMENT
- obsłużenie bazy danych osób indywidualnych, minimum 6 000 rekordów
- pomoc w pozyskaniu bazy danych B2C, sprofilowanej według Twoich potrzeb i zaktualizowanej
- pokrycie kosztów połączeń telekomunikacyjnych
- brak opłaty za wdrożenie projektu
- przygotowanie scenariusza rozmowy
- na życzenie wysyłka korespondencji e-mail z ofertą lub materiałami marketingowymi
- otrzymanie wszelkich raportów uzgodnionych przy wdrożeniu tego zlecenia
- możliwość przesłuchiwania i otrzymania nagrań rozmów prowadzonych w Twoim imieniu
- opiekę doświadczonego Menedżera, który dobierze dedykowane dla Ciebie rozwiązania
- wsparcie prawne: pozyskiwanie zgód na przetwarzanie danych osobowych oraz zgód marketingowych, a także spełnienie obowiązku informacyjnego RODO
- preferencyjne stawki naszego wynagrodzenia po zakończeniu testu - szczególnie w wypadkach kiedy zdecydujesz się na zwiększenie ilości stanowisk!
- 15 000 zł netto
- Zamów teraz!
-
INFOLINIA
- uruchomienie i utrzymanie nieprzerwanego centrum łączności z Klientem przy wykorzystaniu narzędzi call/contact center:
- - telefon
- - chat on-line
- Nasze standardy współpracy:
- 100% nagrywanych rozmów i przechowywanie nagrań do 3 m-cy
- dedykowany zespół, opieka Menedżera projektu i działu HR
- utrzymanie standardu, jakim jest zapewnienie parametru SLA 80/20, tzn. 80% odebranych połączeń w ciągu 20 sekund
- dostarczanie cyklicznych raportów oraz nagrań rozmów według wszelkich oczekiwań
- uruchomienie IVR - powitalnej zapowiedzi głosowej umożliwiającej wybór opcji menu za pomocą klawiatury aparatu
- wsparcie prawne: pozyskiwanie zgód na przetwarzanie danych osobowych oraz zgód marketingowych, a także spełnienie obowiązku informacyjnego RODO
- indywidualna wycena w zależności od skali projektu!
- 6 400 zł netto/stanowisko - cena orientacyjna
- order!
Nie czekaj – sprawdź czy usługa call center jest dla Ciebie opłacalna i zwiększa Twój przychód oraz Twoje rynkowe szanse na sukces!