ipt@ipt.com.pl
+48 71 719 30 00
  • pl
  • en

Pakiety

Szukasz sposobu na rozwój swojej firmy? Zastanawiasz się czy call center jest w stanie w tym pomóc? Zadajesz sobie pytania podobne do poniższych?

  • Czy wykorzystanie zewnętrznego call center to rozwiązanie dla mojej firmy?
  • Na ile w wypadku mojego produktu, usługi lub akcji jaką chciałbym prowadzić narzędzia call center okażą się skuteczne?
  • Czy warto inwestować czas i pieniądze w usługi telemarketingowe?
W odpowiedzi na nie pomogą Ci przygotowane pakiety usług:
  • Dowiesz się jak rynek – Twoi potencjalni klienci reagują na Twój produkt lub usługę.
  • Możesz zaledwie w trakcie 1 miesiąca przetestować CC jako kolejny kanał dystrybucji swoich produktów/usług.
  • Masz możliwość sprawdzenia różnych kanałów komunikacji z Klientem. Poza kontaktem telefonicznym obsługujemy korespondencję pocztową, również papierową, wysyłki towarów, realizujemy kampanie sms’owe, a także obsłużymy chat internetowy na Twojej stronie www. Zrealizujemy również dla Ciebie kampanię AdWords.
  • Zweryfikujesz i potwierdzisz słuszność w wyborze call center jako sojusznika w rozwoju swojej firmy.
  • Dobierzemy kanały komunikacji oraz proces obsługi Twoich potencjalnych Klientów tak aby pozyskać ich największą, najbardziej wartościową grupę Klientów która pozostanie z Tobą jak najdłużej .
  • Pakiet BIZNES

  • obsłużenie bazy danych wybranych firm - minimum 4 000 rekordów
  • udostępnienie rekordów B2B z zasobów IPT Call Center, sprofilowanych według Twoich potrzeb i zaktualizowanych
  • pokrycie kosztów połączeń telekomunikacyjnych
  • brak opłaty za wdrożenie projektu
  • przygotowanie scenariusza rozmowy
  • na życzenie wysyłka korespondencji e-mail z ofertą lub materiałami marketingowymi
  • otrzymanie wszelkich raportów uzgodnionych przed uruchomieniem projektu
  • możliwość przesłuchiwania i otrzymania nagrań rozmów prowadzonych w Twoim imieniu
  • opiekę doświadczonego Menedżera, który dobierze dedykowane dla Ciebie rozwiązania
  • wsparcie prawne: pozyskiwanie zgód na przetwarzanie danych osobowych oraz zgód marketingowych, a także spełnienie obowiązku informacyjnego RODO
  • preferencyjne stawki naszego wynagrodzenia po zakończeniu testu - szczególnie w wypadkach kiedy zdecydujesz się na zwiększenie ilości stanowisk!
  • 14 000 zł netto
  • Zamów teraz!
  • Pakiet KONSUMENT

  • obsłużenie bazy danych osób indywidualnych, minimum 6 000 rekordów
  • pomoc w pozyskaniu bazy danych B2C, sprofilowanej według Twoich potrzeb i zaktualizowanej
  • pokrycie kosztów połączeń telekomunikacyjnych
  • brak opłaty za wdrożenie projektu
  • przygotowanie scenariusza rozmowy
  • na życzenie wysyłka korespondencji e-mail z ofertą lub materiałami marketingowymi
  • otrzymanie wszelkich raportów uzgodnionych przy wdrożeniu tego zlecenia
  • możliwość przesłuchiwania i otrzymania nagrań rozmów prowadzonych w Twoim imieniu
  • opiekę doświadczonego Menedżera, który dobierze dedykowane dla Ciebie rozwiązania
  • wsparcie prawne: pozyskiwanie zgód na przetwarzanie danych osobowych oraz zgód marketingowych, a także spełnienie obowiązku informacyjnego RODO
  • preferencyjne stawki naszego wynagrodzenia po zakończeniu testu - szczególnie w wypadkach kiedy zdecydujesz się na zwiększenie ilości stanowisk!
  • 15 000zł netto
  • Zamów teraz!
  • INFOLINIA

  • uruchomienie i utrzymanie nieprzerwanego centrum łączności z Klientem przy wykorzystaniu narzędzi call/contact center:
  • - telefon
  • - e-mail
  • - chat on-line
  • Nasze standardy współpracy:
  • 100% nagrywanych rozmów i przechowywanie nagrań do 3 m-cy
  • dedykowany zespół, opieka Menedżera projektu i działu HR
  • utrzymanie standardu, jakim jest zapewnienie parametru SLA 80/20, tzn. 80% odebranych połączeń w ciągu 20 sekund
  • dostarczanie cyklicznych raportów oraz nagrań rozmów według wszelkich oczekiwań
  • uruchomienie IVR - powitalnej zapowiedzi głosowej umożliwiającej wybór opcji menu za pomocą klawiatury aparatu
  • wsparcie prawne: pozyskiwanie zgód na przetwarzanie danych osobowych oraz zgód marketingowych, a także spełnienie obowiązku informacyjnego RODO
  • indywidualna wycena w zależności od skali projektu!
  • 6 400 zł netto/stanowisko - cena orientacyjna
  • order!

Nie czekaj – sprawdź czy usługa call center jest dla Ciebie opłacalna i zwiększa Twój przychód oraz Twoje rynkowe szanse na sukces!