ipt@ipt.com.pl
+48 71 719 30 00
  • pl
  • en

Bazy danych

Bazy danych są niezbędne w wielu działaniach biznesowych. Wykorzystują je zarówno piony marketingowe, jak również działy, które skupione są na bezpośrednim generowaniu sprzedaży. Wiarygodna i aktualna baza klientów biznesowych jest czynnikiem, który często ma wymierny wpływ na sytuację finansową przedsiębiorstwa, dlatego warto systematycznie budować biznesowe bazy danych w firmie.

Niestety jest to działanie czasochłonne oraz wymagające spełnienia odpowiednich regulacji prawnych, jednak dzięki naszej firmie możesz uzyskać dostęp do niezwykle cennych informacji w szybki i wygodny sposób. Nasza oferta uwzględnia bazy danych B2C oraz bazy danych B2B, które przygotujemy bezpośrednio dla Klienta. Posiadają one spersonalizowane targety zgodne w wytycznymi Klienta, dlatego pozwalają uzyskiwać wysoką konwersję realizowanych działań. Sprzedaż bazy danych to obecnie najskuteczniejsze rozwiązanie, otwierające przed Twoją firmą szereg różnorodnych korzyści. Wykorzystaj naszą wiedzę oraz doświadczenie w tej dziedzinie, a z pewnością nie pożałujesz podjętej decyzji.

BAZY DANYCH

DOBÓR BAZY DO AKCJI

WERYFIKACJA I AKTUALIZACJA

DEDUPLIKACJA

UJEDNOLICANIE FORMATU

WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ

Dysponujemy kilkoma milionami rekordów bazodanowych, mając także dostęp do aktualizowanych na bieżąco, wartościowych baz biznesowych, konsumenckich oraz e-mailowych. Można u nas zakupić rekordy – również bez potrzeby zlecania nam działań call center.

Prowadzimy doradztwo niezbędne dla naszych Partnerów dla wyboru właściwej bazy pozyskiwanej często w drodze selekcji kilkunastu baz. Zwykle dokonywane jest to w oparciu o wiele kryteriów, w szczególności przy uwzględnieniu możliwości budżetowych naszych Zleceniodawców.

Dzięki nam możesz

  • Zdefiniować optymalne kryteria oraz wyszukać bazę danych,
  • Zrealizować wynajem i zakup rekordów,
  • Dokonać weryfikacji, aktualizacji oraz standaryzacji danych wieloźródłowych,
  • Przygotować dane do procesu przetwarzania oraz deduplikacji z wykorzystaniem rozwiązań informatyczno-technicznych,
  • Zarejestrować tworzone bazy danych w GIODO,
  • Wdrożyć politykę ochrony danych.

Baza danych to zbiór danych zapisanych w ściśle określony sposób w formacie umożliwiającym łatwe sortowanie i filtrowanie danych. Zbiór takich danych/informacji nazywany jest rekordem. W rekordzie zawarte są m.in. takie informacje jak: nazwa firmy, imię i nazwisko osób pracujących w firmie, adres, numer telefonu itp.

W każdym polu zapisywane są dane oddzielnej kategorii. Dzięki temu elektroniczna baza danych umożliwia szybkie sortowanie rekordów według poszczególnych kategorii lub wyszukiwanie informacji w obrębie tylko wybranych pól.

Elektroniczną bazę danych w odróżnieniu od baz danych kartotekowych ogólnie dostępnych na rynku, możemy selekcjonować wg określonych kryteriów. Kluczem do efektywnego wyodrębnienia informacji jest standaryzacja opisów zamieszczonych w elementach rekordu.
Od 2004r. ciągle rozbudowujemy ilość kryteriów selekcji elektronicznej baz danych. Na specjalne zamówienia Klientów realizujemy i pozyskujemy nowe rekordy.

Aktualnie dostępne kryteria selekcji:

  • Rodzaj działalności gospodarczej – EKD, PKD,
  • Branża
  • Nazwa firmy,
  • Ulica (nr budynku i nr lokalu),
  • Kod pocztowy,
  • Miasto,
  • Gmina
  • Powiat
  • Forma prawna,
  • Lokalizacja (województwo),
  • Osoba kontaktowa,
  • Zatrudnienie w przedziałach,
  • Adresy mailowe,
  • Strony WWW,
  • Telefony komórkowe,
  • Telefony stacjonarne,
  • Faksy,
  • Obroty w przedziałach,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *