ipt@ipt.com.pl
+48 71 719 30 00
  • pl
  • en

Chat internetowy

Badania, przeprowadzone w roku 2014 wykazały, że aż ponad 70% klientów było zadowolonych z komunikacji poprzez chat.

Chat internetowy pojawia się na większości interaktywnych serwisach i sklepach internetowych, stanowiąc nowy, zasadniczy kanał komunikacji z klientem. To kanał komunikacji stosowany w procesie sprzedaży i obsługi dla budowania relacji z Internautami. Pozwala na prowadzenie rozmowy z potencjalnym Klientem w trakcie jego wizyty na naszej stronie. Aplikacja pozwala na określenie celów sprzedaży oraz pomiar współczynnika konwersji.

Chat to:

  • Natychmiastowe skomunikowanie klienta z Twoją marką,
  • Kontrola przebiegu rozmowy,
  • Możliwość wykonywania szeregu innych czynności w tym samym czasie,
  • Tańsze rozwiązanie niż rozmowa telefoniczna,
  • Nie krępuje,
  • Zapewnia anonimowość.

 

Korzyści z funkcjonowania chatu:

  • Sterowanie ruchem przychodzącym,
  • Aktywne zapraszanie do rozmowy,
  • Zwiększenie zadowolenia Klientów -­‐ zaawansowane narzędzie do ich obsługi,
  • Wzrost przewagi konkurencyjnej w branży,
  • Dołączenie do grupy innowacyjnych podmiotów korzystających z nowatorskich rozwiązań.

CHAT INTERNETOWY

OSZCZĘDNOŚĆ

ANONIMOWOŚĆ

KONTROLA ROZMOWY

WIELOZADANIOWOŚĆ

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *