ipt@ipt.com.pl
+48 71 719 30 00
  • pl
  • en

IVR

Interactive Voice Response – to automatyczna obsługa rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym oraz wychodzącym. System IVR pozwala na odsłuchiwanie przez dzwoniącego automatycznych komunikatów głosowych oraz wybieranie za pomocą przycisków klawiatury telefonu – proponowanych opcji z menu.

Cechy charakterystyczne:

  • automatyczna obsługa połączeń przychodzących, z gwarancją odebrania każdego połączenia
  • zapowiedź głosowa umożliwiająca wybór opcji menu za pomocą klawiatury aparatu (możliwe w różnych językach)
  • precyzyjne kierowanie klientów do poszczególnych działów firmy
  • obsługa kilku połączeń wykonywanych jednocześnie na ten sam numer
  • poczta głosowa – umożliwiająca pozostawienie wiadomości przez klienta
  • możliwość nagrania własnych zapowiedzi
  • autoryzacja Klienta na podstawie dowolnego identyfikatora
  • automatyczna obsługa konkursów.

IVR

ZAPOWIEDŹ GŁOSOWA

OBSŁUGA KILKU POŁĄCZEŃ JEDNOCZEŚNIE

POCZTA GŁOSOWA

AUTORYZACJA KLIENTA

IVR DLA TWOJEJ FIRMY

Wprowadzanie informacji z klawiatury telefonu umożliwia zarówno poruszanie się po systemie – wirtualnym drzewie wyboru, jak również realizowanie zaawansowanych operacji z zakresu szeroko rozumianej obsługi Klienta, takich jak: autoryzacja Klienta na podstawie dowolnego identyfikatora, rejestrowanie wprowadzanych znaków z klawiatury telefonu oraz wykonywanie operacji na dowolnej bazie danych.

Realizacja powyższych zadań może odbywać się zarówno „z” jak i „bez” udziału konsultantów firmy. Platforma IVR może być udostępniona (użyczona) Klientowi z naszej siedziby lub zainstalowana bezpośrednio w miejscu realizacji usługi.

Obszary zastosowań systemu:

  • pomoc techniczna i obsługa Klienta
  • usługi informacyjne
  • obsługa sprzedaży
  • systemy rezerwacji i zamówień
  • infolinia
  • konkursy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *