ipt@ipt.com.pl
+48 71 719 30 00
  • pl
  • en

Umawianie spotkań

Spotkania biznesowe to niezwykle ważny aspekt realizowany przez piony handlowe, który ma wymierny wpływ na wysokość generowanej sprzedaży. Liczba spotkań handlowych często decyduje o zrealizowanych transakcjach, dlatego warto w tej dziedzinie wykorzystać wszystkie możliwości oraz narzędzia wpływające na wysoką efektywność realizowanych działań. W tym aspekcie Państwa firma może liczyć na naszą profesjonalną pomoc, albowiem umawianie spotkań biznesowych jest naszą specjalnością, w ramach której możemy zaoferować kompleksową obsługę.

Telefoniczne umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych za pośrednictwem naszej firmy to spektrum korzyści dla Twojej działalności. To czynnik, który umożliwia koncentrację czasu handlowców na generowaniu sprzedaży, ponieważ otrzymują oni gotowe leady, które wymagają jedynie kilku niezbędnych działań prowadzących do sfinalizowania transakcji. Umawianie spotkań przez telefon poprzez świadczoną przez nas usługę outsourcingu pozwoli również skutecznie zmniejszyć koszty prowadzonej działalności. To rozwiązanie, z którego warto skorzystać!

Dotarcie do potencjalnego klienta, zainteresowanego ofertą to najtrudniejszy i najbardziej kosztowny etap pracy sprzedawców. Pierwszy kontakt i dotarcie do osób decyzyjnych niejednokrotnie sprawia wiele trudności i zajmuje sporo cennego czasu dla większości handlowców. Powoduje to niedostateczną efektywność pracy pionu sprzedaży, a w rezultacie całego procesu sprzedaży.

Umawianie spotkań przez profesjonalnie przygotowane call center umożliwia firmom i ich sprzedawcom całkowite skoncentrowanie się na wykorzystaniu swojego potencjału sprzedażowego podczas bezpośrednich rozmów z klientami. Zdecydowanie usprawnia to pracę struktur handlowych, obniżając jednocześnie koszty.

UMAWIANIE SPOTKAŃ

BEZPOŚREDNI KONTAKT

PROFESJONALNA PORADA

BADANIE DROŻNOŚCI KANAŁU KOMUNIKACJI

PLANOWANIE CZASU HANDLOWCA

CO TO DAJE I JAK DZIAŁA?

  • Umawianie spotkań podobnie jak generowanie leadów przebiega etapami. W trakcie rozmów najpierw przeprowadzamy kwalifikację klienta, budujemy zainteresowanie ofertą i dopiero, umawiamy spotkanie z handlowcem w konkretnym terminie i miejscu
  • Dzwonimy tyle razy aby zagwarantować sukces i pozyskanie dodatkowych informacji o firmie, które mogą być wykorzystane w przyszłości
  • Akcję telefoniczną wspieramy również wysyłką e-maili (może obejmować przesyłanie broszur informacyjnych, które podtrzymają zainteresowanie potencjalnego Klienta lub potwierdzanie terminu spotkania)
  • Planujemy pracę handlowca, aby był jak najbardziej efektywny, organizując mu kalendarz spotkań i logistykę pracy, jednocześnie dbając o indywidualne podejście do każdego z potencjalnych Klientów,
  • Budujemy model kontaktu bardzo zbliżony do wykonywanego bezpośrednio z siedziby Partnera

Cechy charakterystyczne

  • Pomaga zaplanować czas handlowców oraz rozkład ich aktywności w danym czasie na danym terytorium
  • Inicjuje bezpośredni kontakt z osobą decyzyjną w firmie, po uprzednim przedłożeniu jej oferty wstępnej, także za pośrednictwem poczty e-mail
  • Umożliwia Klientowi uzyskanie profesjonalnej porady w wyborze korzystnej opcji w ofercie, już na etapie pierwszego kontaktu
  • Pomaga zweryfikować skuteczność Waszej strategii marketingowej
  • Dostarcza informacje o chłonności rynku
  • Bada drożność kanału komunikacji z klientem

Nie czekaj! Sprawdź, czy usługa call center jest dla Twojej firmy opłacalna i zwiększa jej przychód. Wszelkie ryzyko działań przyjmujemy na siebie, ponieważ wiemy, że trudno jest inaczej niż podczas codziennego, praktycznego działania ustalić co jest potrzebne do rozwoju Twojej firmy oraz co zwiększy jej rynkowe szanse na sukces.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *