Umawianie spotkań

Szukasz sposobu na rozwój swojej firmy?

IPTCC

Obsługa klienta
przez telefon

Jesteśmy firmą telemarketingową z ponad 20-letnim doświadczeniem, która świadczy usługi outsourcingowe w telemarketingu.

Spotkania biznesowe to niezwykle ważny aspekt realizowany przez piony handlowe, który ma wymierny wpływ na wysokość generowanej sprzedaży. Liczba spotkań handlowych często decyduje o zrealizowanych transakcjach, dlatego warto w tej dziedzinie wykorzystać wszystkie możliwości oraz narzędzia wpływające na wysoką efektywność realizowanych działań. W tym aspekcie Państwa firma może liczyć na naszą profesjonalną pomoc, albowiem umawianie spotkań biznesowych jest naszą specjalnością, w ramach której możemy zaoferować kompleksową obsługę.

Telefoniczne umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych za pośrednictwem naszej firmy to spektrum korzyści dla Twojej działalności. To czynnik, który umożliwia koncentrację czasu handlowców na generowaniu sprzedaży, ponieważ otrzymują oni gotowe leady, które wymagają jedynie kilku niezbędnych działań prowadzących do sfinalizowania transakcji. Umawianie spotkań przez telefon poprzez świadczoną przez nas usługę outsourcingu pozwoli również skutecznie zmniejszyć koszty prowadzonej działalności. To rozwiązanie, z którego warto skorzystać!

Dotarcie do potencjalnego klienta, zainteresowanego ofertą to najtrudniejszy i najbardziej kosztowny etap pracy sprzedawców. Pierwszy kontakt i dotarcie do osób decyzyjnych niejednokrotnie sprawia wiele trudności i zajmuje sporo cennego czasu dla większości handlowców. Powoduje to niedostateczną efektywność pracy pionu sprzedaży, a w rezultacie całego procesu sprzedaży.

Umawianie spotkań przez profesjonalnie przygotowane call center umożliwia firmom i ich sprzedawcom całkowite skoncentrowanie się na wykorzystaniu swojego potencjału sprzedażowego podczas bezpośrednich rozmów z klientami. Zdecydowanie usprawnia to pracę struktur handlowych, obniżając jednocześnie koszty.

Co to daje i jak to działa?

Umawianie spotkań podobnie jak generowanie leadów przebiega etapami. W trakcie rozmów najpierw przeprowadzamy kwalifikację klienta, budujemy zainteresowanie ofertą i dopiero, umawiamy spotkanie z handlowcem w konkretnym terminie i miejscu

Dzwonimy tyle razy aby zagwarantować sukces i pozyskanie dodatkowych informacji o firmie, które mogą być wykorzystane w przyszłości

Akcję telefoniczną wspieramy również wysyłką e-maili (może obejmować przesyłanie broszur informacyjnych, które podtrzymają zainteresowanie potencjalnego Klienta lub potwierdzanie terminu spotkania)

Planujemy pracę handlowca, aby był jak najbardziej efektywny, organizując mu kalendarz spotkań i logistykę pracy, jednocześnie dbając o indywidualne podejście do każdego z potencjalnych Klientów,

Budujemy model kontaktu bardzo zbliżony do wykonywanego bezpośrednio z siedziby Partnera

Cechy charakterystyczne

Pomaga zaplanować czas handlowców oraz rozkład ich aktywności w danym czasie na danym terytorium

Inicjuje bezpośredni kontakt z osobą decyzyjną w firmie, po uprzednim przedłożeniu jej oferty wstępnej, także za pośrednictwem poczty e-mail

Umożliwia Klientowi uzyskanie profesjonalnej porady w wyborze korzystnej opcji w ofercie, już na etapie pierwszego kontaktu

Pomaga zweryfikować skuteczność Waszej strategii marketingowej

Dostarcza informacje o chłonności rynku

Bada drożność kanału komunikacji z klientem