Generowanie Lead'ów
Pozyskiwanie, zbieranie
Pozyskiwanie leadów sprzedażowych to kluczowy element wpływający na wysokość generowanej
sprzedaży, dlatego wiele firm, których działalność opiera się na sprzedaży towarów bądź usług
zadaje sobie pytanie, jak zbierać leady sprzedażowe? Wymaga to specjalistycznej wiedzy,
odpowiednich zasobów oraz dostępu do właściwych narzędzi umożliwiających optymalizację
procesów wpływających na konwersję realizowanych działań. Jesteśmy świadomi, że nie każda
firma posiada zasoby umożliwiające skuteczne zbieranie leadów, dlatego przygotowaliśmy dla
Państwa ofertę, którą warto przeanalizować.
Generowanie leadów sprzedażowych to dziedzina, w której nasza firma specjalizuje się już od
wielu lat. Wspieramy wiele firm w rozwoju ich biznesu poprzez optymalizację procesów
sprzedażowych. Wiemy jak działać i jakie narzędzia wykorzystywać, aby zbudować szeroką bazę
osób, które będą potencjalnie zainteresowane ofertą Twojej firmy. Wówczas sprzedaż jest już tylko
formalnością i procesem, który nie wymaga dodatkowej energii oraz zasobów. Leady sprzedażowe
to klucz skutecznej sprzedaży, dlatego wszystkie zainteresowane firmy, organizacje oraz podmioty
zapraszamy do kontaktu. Razem wyznaczymy strategię, która pomoże Wam zaistnieć w branży!
Generowanie leadów
to proces złożony, realizowany wieloetapowo. Wielokrotnie przekonaliśmy
się o tym, iż dobra baza to niemalże 50% sukcesu.
KROK 1
DOBRZE DOBRANA BAZA
Dobrze zbudowany proces pozyskania leadów zaczyna się właśnie od dobrze dobranej bazy danych, według kryteriów ustalanych z Tobą. Jeśli nie posiadasz swoich baz, pomożemy w ich pozyskaniu
Krok 2
LEAD KWALIFIKOWANY
Kolejny etap, równie ważny, to zbudowanie listy kryteriów kwalifikujących klienta do skorzystania z Twojej oferty. Tu musisz wiedzieć, że im więcej „barier” wejścia postawisz przed klientem tym lejek będzie węższy ale też lead’y będą bardziej kaloryczne. Wybór zawsze należy do Ciebie, my służymy radą
KROK 3
LEAD GORĄCY
Następny krok to rozmowa telefoniczna, w trakcie której weryfikujemy jakość i aktualność danych w bazie, pozyskujemy dodatkowe wartościowe informacje o potencjalnym kliencie (zbadanie jego potencjału) kwalifikujących go do dalszego procesowania (lead kwalifikowany) i ostatecznie zbudowanie jego zainteresowania ofertą (gorący lead)
- dostarczają informacji zarządczych o skuteczności strategii marketingowej firmy
- pozwalają zbadać chłonność rynku
- stanowią kluczowy krok w pierwszej fazie procesu
- tworzą bazę i źródło szczegółowych danych o potencjalnym kliencie sprzedażowego, optymalizując czas i koszt pozyskania klienta
- pozwalają także zaktualizować bazę klientów Partnera a także uzyskać ich zgodę na otrzymanie informacji marketingowych drogą elektroniczną (mailowo) lub telefonicznie
Kontakt
Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania oraz rozwiejemy wszelkie wątpliwości