Infolinia
Pozwala na utrzymywanie systematycznego kontaktu z Klientami i nadzorowanie z Nimi bieżącej relacji.
INFOLINIA
Dostarcza Twoim Klientom wparcia i dbałości o ich ważne interesy
Zapytań
udzielanie informacji na temat Twoich produktów czy usług, a także firmy
Zamówień
przyjmowanie, rejestrowanie, koordynowanie, monitoring etapów realizacji
Płatności
wsparcie klienta w trakcie procesu
Posprzedażowa
odpowiadanie na dodatkowe pytania i wspieranie klienta wiedzą
Reklamacj i i Skarg
przyjmowanie, rejestrowanie, monitorowanie
Jeśli nie posiadasz utworzymy dla Ciebie IVR (Interactive Voice Response) – zapowiedź głosową umożliwiającą wybór opcji menu za pomocą klawiatury aparatu telefonicznego – możliwe w różnych językach
Udostępnimy zespół konsultantów
Usługi realizujemy 24 h przez 365 dni w roku – to Ty zdecydujesz kiedy i w jakich godzinach pracujemy
Zapewnimy automatyczną obsługę połączeń przychodzących, w tym jednoczesną obsługę kilku połączeń przychodzących na ten sam numer
Udostępnimy pocztę głosową umożliwiającą zostawienie wiadomości przez Klienta z gwarancją ponownego kontaktu za pośrednictwem infolinii
Nagramy wszystkie rozmowy i będziemy je monitorować dla zapewnienia najwyższej jakości naszych usług
Przygotujemy raporty według Twoich oczekiwań
Kontakt
Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania oraz rozwiejemy wszelkie wątpliwości