530 990 449

bok@iptcc.pl

Poznań

Kielce

Lwów

Infolinia

Pozwala na utrzymywanie systematycznego kontaktu z Klientami i nadzorowanie z Nimi bieżącej relacji.

INFOLINIA

Dostarcza Twoim Klientom wparcia i dbałości o ich ważne interesy

Infolinia to przede wszystkim  obsługa:

Zapytań

udzielanie informacji na temat Twoich produktów czy usług, a także firmy

Zamówień

przyjmowanie, rejestrowanie, koordynowanie, monitoring etapów realizacji

Płatności

wsparcie klienta w trakcie procesu

Posprzedażowa

odpowiadanie na dodatkowe pytania i wspieranie klienta wiedzą

Reklamacj i i Skarg

przyjmowanie, rejestrowanie, monitorowanie

Efektem działań infolinii jest sukces finansowy oraz wizerunkowy, wspierające realizację  Twoich zasadniczych usług
Jak działamy?

Jeśli nie posiadasz utworzymy dla Ciebie IVR (Interactive Voice Response) – zapowiedź głosową umożliwiającą wybór opcji menu za pomocą klawiatury aparatu telefonicznego – możliwe w różnych językach

Udostępnimy zespół konsultantów

Usługi realizujemy 24 h przez 365 dni w roku – to Ty zdecydujesz kiedy i w jakich godzinach pracujemy

Zapewnimy automatyczną obsługę połączeń przychodzących, w tym jednoczesną obsługę kilku połączeń przychodzących na ten sam numer

Udostępnimy pocztę głosową umożliwiającą zostawienie wiadomości przez Klienta z gwarancją ponownego kontaktu za pośrednictwem infolinii

Nagramy wszystkie rozmowy i będziemy je monitorować dla zapewnienia najwyższej jakości naszych usług

Przygotujemy raporty według Twoich oczekiwań

Kontakt

Wciąż masz jakieś pytania?
Dzwoń:  530 990 449

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania oraz rozwiejemy wszelkie wątpliwości