Umawianie Spotkań
biznesowe, handlowe
Spotkania biznesowe to niezwykle ważny aspekt realizowany przez piony handlowe, który ma wymierny wpływ na wysokość generowanej sprzedaży. Liczba spotkań handlowych często decyduje o zrealizowanych transakcjach, dlatego warto w tej dziedzinie wykorzystać wszystkie możliwości oraz narzędzia wpływające na wysoką efektywność realizowanych działań. W tym aspekcie Państwa firma może liczyć na naszą profesjonalną pomoc, albowiem umawianie spotkań biznesowych jest naszą specjalnością, w ramach której możemy zaoferować kompleksową obsługę.
Umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych za pośrednictwem naszej firmy to spektrum korzyści dla Twojej działalności. To czynnik, który umożliwia koncentrację czasu handlowców na generowaniu sprzedaży, ponieważ otrzymują oni gotowe lead’y, które wymagają jedynie kilku niezbędnych działań prowadzących do sfinalizowania transakcji. Umawianie spotkań przez telefon poprzez świadczoną przez nas usługę outsourcingu pozwoli również skutecznie zmniejszyć koszty prowadzonej działalności. To rozwiązanie, z którego warto skorzystać!
Dotarcie do potencjalnego klienta, zainteresowanego ofertą to najtrudniejszy i najbardziej kosztowny etap pracy sprzedawców. Pierwszy kontakt i dotarcie do osób decyzyjnych niejednokrotnie sprawia wiele trudności i zajmuje sporo cennego czasu dla większości handlowców. Powoduje to niedostateczną efektywność pracy pionu sprzedaży, a w rezultacie całego procesu sprzedaży.
Umawianie spotkań przez profesjonalnie przygotowane call center umożliwia firmom i ich sprzedawcom całkowite skoncentrowanie się na wykorzystaniu swojego potencjału sprzedażowego podczas bezpośrednich rozmów z klientami. Zdecydowanie usprawnia to pracę struktur handlowych, obniżając jednocześnie koszty.
Usługi call center to dziś nieodzowny element współczesnego biznesu nastawionego na rozwój i ekspansję. Jeżeli interesują Cię skuteczne rozwiązania dla telemarketingu, koniecznie skontaktuj się z naszą firmą.
Umawianie spotkań podobnie jak generowanie lead’ów przebiega etapami. W trakcie rozmów najpierw przeprowadzamy kwalifikację klienta, budujemy zainteresowanie ofertą i dopiero, umawiamy spotkanie z handlowcem w konkretnym terminie.
Dzwonimy tyle razy aby zagwarantować sukces i pozyskanie dodatkowych informacji o firmie, które mogą być wykorzystane w przyszłości
Akcję telefoniczną wspieramy również wysyłką e-maili (może obejmować przesyłanie broszur informacyjnych, które podtrzymają zainteresowanie potencjalnego Klienta lub potwierdzanie terminu spotkania)
Planujemy pracę handlowca, aby był jak najbardziej efektywny, organizując mu kalendarz spotkań i logistykę pracy, jednocześnie dbając o indywidualne podejście do każdego z potencjalnych Klientów
Budujemy model kontaktu bardzo zbliżony do wykonywanego bezpośrednio z siedziby Partnera
Kontakt
Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania oraz rozwiejemy wszelkie wątpliwości