530 990 449

bok@iptcc.pl

Poznań

Kielce

Lwów

O nas

Wizja i misja firmy IPT Call Center

Misja

Inspiracją IPT Call Center są potrzeby naszych Partnerów.

Potencjał i innowacyjność otoczenia to motor naszego rozwoju.

Trwałe, wielokanałowe i efektywne mosty komunikacyjne to nasza specjalność.

Wizja

Istotą działalności IPT Call Center jest dostarczanie kompleksowych, unikalnych i innowacyjnych rozwiązań call contact cent

Partnerskie relacje opieramy o zaufanie, wiarygodność i profesjonalizm w stosunku do naszego otoczenia społecznego i biznesowego.

Tworzymy indywidualne i skuteczne modele marketingowe w oparciu o nasze doświadczenia wpierając rozwój naszych Partnerów.

640

stanowisk pracy

16

Lat doświadczenia

12+

języków obcych

65+

partnerów biznesowych

24/7

365 dni w roku dostępność cc

Referencje

Co mówią o nas nasi Klienci

Iptcc - Klienci - Santander
„Spółka IPT należycie wywiązywała się z powierzonych zadań skutecznie wspierając cele sprzedażowe Santander Consumer Bank”
Wojciech Pysiewicz
Iptcc - Klienci - Polkomtel S.A.
„Na podstawie dotychczasowej współpracy możemy potwierdzić bardzo wysoki poziom świadczonych usług oraz ogromne zaangażowanie w zrealizowany projekt szkoleniowy. Polecamy IPT Call Center Sp. Z o. o. wszystkim tym, którzy chcą inwestować w profesjonalny poziom swojej kadry.”
Jarosław Gwizdoń
Iptcc - Klienci - Cramo Sp. z o.o
„Dotychczasowy wysoki poziom świadczenia usług przez IPT Call Center pozwala na wystawienie obiektywnej rekomendacji całemu zespołowi”
Cramo Sp. z o.o.
Iptcc - Klienci -RKB
„Usługi świadczone przez IPT Call Center Sp. z o. o. stanowią dla nas niezbędne wsparcie w realizacji naszej strategii sprzedażowo-marketingowej. Kluczową zaletą tej współpracy jest indywidualne podejście tego call center, opierające się na jego bogatym doświadczeniu oraz skłonności ich zespołu do poszukiwania najlepszych roziązań dopasowanych do naszym potrzeb. Usługi te są również wspierane umiejętnym zarządzaniem zasobami baz danych znajdujących się w dyspozycji IPT. Śmiało mogę zarekomendować IPT Call Center sp. z o. o. jako profesjonalnego i godnego polecenia Partnera w biznesie.”
Leszek Rakowski
Iptcc - Klienci - Medicus
„Zauważamy w związku z współpracą z IPT Call Center poprawę naszej efektywności – zwiększoną liczbę wizyt Pacjentów oraz możliwość lepszego zarządzania naszymi zasobami. Usługi świadczone przez IPT Call Center wykonywane są należycie z zachowaniem najwyższych standardów (…) oraz z wysoką dbałością o bezpieczeństwo powierzonych danych.”
Joanna Mikołajczyk
Iptcc - Klienci - IIP
„W okresie współpracy, która rozpoczęła się od stycznia 2013 r. IPT dało się poznać jako Zleceniobiorca kompetentny, elastyczny oraz efektywny i w pełni dopasowujący się do naszych potrzeb oraz oczekiwań. (…) Zawsze fundamentem kooperacji z tym call center jest rzetelność, fachowość, które połączone są z zaangażowaniem oraz zapewnieniem odpowiedniej jakości.”
Filip Wolfart
Iptcc - Klienci - CA Koncept
„Na podstawie dotychczasowej współpracy możemy potwierdzić bardzo wysoki poziom świadczonych usług oraz ogromne zaangażowanie w zrealizowany projekt szkoleniowy. Polecamy IPT Call Center Sp. Z o. o. wszystkim tym, którzy chcą inwestować w profesjonalny poziom swojej kadry.”
Jolanta Żuczek
Iptcc - Klienci - Tim!
“Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć. Trener przekazywał wiedzę w przystępny sposób posiłkując się realnymi przykładami z życia biznesu, kładąc szczególny nacisk na trening umiejętności (…) Cykl szkoleń przeprowadzony w formie warsztatów został bardzo wysoko oceniony przez uczestników”
Piotr Machowski
Iptcc - Klienci - Santander
„Chcemy podkreślić w tym kontekście, że efekty działań naszych Partnerów są zgodne z naszymi oczekiwaniami i spełniają stawiane im wymagania. Usługi realizowane są z należytą starannością, przy pełnej dbałości o ciągłość procesów biznesowych. Nasz dostawca elastycznie reaguje na potrzeby SCM, spełniając nasze oczekiwania, przy stałym dążeniu dla uzyskania najwyższych standardów jakości. Trzeba zwrócić uwagę na profesjonalizm i zaangażowanie w powierzone zadania oraz skuteczność Grupy IPT we wdrażaniu nowych rozwiązań.”
Wojciech Antosz
Iptcc - Klienci - Netia
„Zaświadczamy, że IPT CC posiada odpowiednie doświadczenie oraz zasoby sprzętowe i systemowe do realizacji projektów telemarketingowych. Potwierdzamy, że realizowane przez IPT CC usługi call/contact center wykonywane były należycie, z zachowaniem najwyższych standardów z wysoką dbałością o cele Netia S.A.”
Natalia Szkaradek
Iptcc - Klienci - Lexis Nexis
„Usługa wykonywana jest w sposób profesjonalny z udziałem dedykowanych i doświadczonych w tym zakresie konsultantów telefonicznych oraz kompetentnych Managerów i Trenerów sprzedaży. Fachowe podejście przekłada się na satysfakcjonujące nas wyniki sprzedażowe, dzięki którym realizujemy swoje cele biznesowe.”
Marek Gałas